Virtual Computing BV mag zich
een echte Gazelle noemen!

FD Gazellen

Virtual Computing BV heeft haar eerste Gazelle mogen ontvangen. Het Financieel Dagblad reikt jaarlijks de FD Gazellen Awards uit aan de snelst groeiende bedrijven. Om hiervoor in aanmerking te komen moet een onderneming in de laatste 3 jaren een groei van 20% hebben behaald en het laatste jaar met winst hebben afgesloten.

Trots

Ondernemer en oprichter van Virtual Computing Robin Damen en zijn partner Mohammad Moghtader zijn trots op het behalen van hun eerste FD Gazellen Award. “Het behalen van deze award is voor ons een belangrijke mijlpaal, dit was nooit mogelijk geweest zonder de inzet van onze collega’s en het vertrouwen van onze steeds groter wordende groep klanten” aldus Robin, Mo vult hem aan “Onze unieke en persoonlijke manier van werken past uitstekend binnen het MKB en helpt ons dan ook deze groei voort te zetten”.

Veel meer dan systeembeheer

In januari blaast Virtual Computing alweer 17 kaarsjes uit, inmiddels zijn wij al lang niet meer de enige cloud leverancier in de business, toch blijft onze werkwijze waarbij prijs, kwaliteit en flexibiliteit centraal staan ook vandaag nog steeds uniek. In 17 jaar is ons dienstenpakket dan ook flink gegroeid en bieden we een uitgebreid scala aan cloud diensten passend bij elk type onderneming. Dankzij diensten als de Online Werkplek, Office 365, systeembeheer en alle aanverwante diensten bieden we voor diverse branches een passende oplossing.
De fysieke uitreiking van de FD Gazellen Awards vindt plaats op 22 november in Amsterdam.

IT uitbesteden?

Onderzoek samen met ons de mogelijkheden voor jouw maatwerk IT oplossingen